ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

Тарас Лужецький: «На кожному етапі треба добре попрацювати, щоб завоювати довіру споживача»

Тарас Лужецький: «На кожному етапі треба добре попрацювати, щоб завоювати довіру споживача»

Інтерв’ю директора ТОВ «Зерно БІО» про  косметику, поєднання науки і бізнесу, перетворення покупця в постійного клієнта, амбітні плани і грантову підтримку.

Ринок насичений різноманітними косметичними засобами. Як ви наважились зайнятись виробництвом косметики?

Лужецький."Зерно Біо" працює більше трьох років. Ідея виникла разом з моїм партнером створити компанію, що займається виробництвом косметики. Я більше 15 років працюю в біотехнології. Вирішили мої знання і досвід партнера в фінансах  об'єднати і започаткувати власну справу.

Косметична індустрія для нас простіший варіант ніж інші. Вже є ринок,  не потрібно створювати щось з нуля. Оптимальний варіант для створення власного продукту. Це було дуже цікаво.

-  Чим особливі косметичні засоби вашої фірми?

Лужецький. Використанням найбільш дієвих, максимально безпечних, ближче до натуральних складників. Науковий підхід розробка і використання саме передових і дієвих інгредієнтів. У нас є власна лабораторія яку ми використовуємо для дослідження пробіотиків, для отримання штамів  культур, мікроорганізмів.

Доглядова лінійка - один з напрямків нашого бренду. Засоби для очищення, зволоження, живлення і засоби для вирішення вузьких проблем. Ми боремося з першими ознаками старіння, крем для повік з пектинами, лексантами, що здатні зменшувати зморшки довкола очей.

Хто є споживачем вашої продукції? Де ви її реалізуйте?

Лужецький. Роздрібна продажа, реалізовуємо через свої соціальні мережі, у нас функціонує інтернет - магазин.

Інший напрямок - контрактне виробництво, ми працюємо з іншими бізнесами, замовниками. Для яких створюємо унікальні рецептури під їх запити, виготовляємо для них партії продукції. Зараз це українські замовники. Проте, у наших планах є вихід на міжнародний ринок. Зараз ми активно працюємо над тим, щоб впровадити систему  ISO 22612 , що існує в ЄС.

-   Цікаво довідатись як відбувається сам процес створення нового косметичного засобу. Це творчий процес?

Лужецький. Ми починаємо з  того, щоб розуміти ціль , запит, для чого це потрібно. Поясню на прикладі зволожуючого крему. Ми найперше повинні розуміти, що для нас важливо. В мене такий підхід, косметичний засіб повинен впливати на всі органи чуття людини. З того моменту, коли вона бачить упаковку. Потім, коли відкриває його  - запах. Далі - перші тактильні враження. Все це впливає на першу покупку. А якщо засіб ще дієвий і людина бачить під час використання, що він виконує свою функцію, то це збільшує кількість покупок. Це вже наш постійний клієнт. На кожному етапі треба добре попрацювати, щоб завоювати довіру споживача.

У нашій лінійці ми використовуємо природні аромати, ефірні олії або бленди максимально природного походження.

Якщо говорити про функціональні сполуки, то підбірка  тих сполук в певній пропорції дає бажаний результат. Якщо ми хочемо більш легку текстуру, чи текстуру, що захищає від якихось погодних умов . Отак, в кожній групі ми розбираємо групу компонентів, поєднуємо між собою, створюємо тестовий зразок. Тестуємо його.

Якщо засіб не дуже складний і ми знаємо з якими компонентами ми працюємо і ці компоненти вже є сертифіковані, то процес створення може тривати до кількох днів.  Бувають складніші запити. До прикладу, ми співпрацювали з равликовою фермою. Нам цікаво було створити екстракт ікри равлика, загоювальний крем, що відновлював би шкіру.

Ми розробили цю формулу, але працювали над цим набагато довше. Це новий компонент, треба було проаналізувати його стабільність, ефективність. Важлива також консервуючи дія, які консерванти повинні бути, щоб крем зберігався тривалий час.

-  Кінцевим результатом ви задоволені ?

Лужецький. Так, два роки назад ми почали  співпрацю. Виготовили більше ста кілограмів цього крему. Продукція добре продавалася. Всі задоволені.

Зараз йдеться про збільшення масштабів. Ми стикнулися з проблемою саме зберігання цього екстракту. Він у рідкій формі і зараз працюємо над тим, щоб знайти оптимальну форму в якій його зберігати. Можливо будемо його висушувати і зберігати так.

- Чи просто підібрати спеціалістів для такого виробництва,  нових розробок, досліджень?

Лужецький. На виробництві у нас працює троє дівчат..Це фахівці з суміжної галузі. Знайти працівника з освітою для косметичного виробництва складно.

Над дослідницькою, науковою роботою у лабораторії працює група студентів НУ "Львівська політехніка". Це у нас спільний проєкт з науковим парком Львівської політехніки, стартап школою. Ми розвиваємо цю дослідницьку лабораторію . Студенти проходять у нас практику, ми зацікавлені, щоб згодом вони були у нас працевлаштовані.

Спільно з науковим парком ми реалізуємо ще один проект з розробки та виробництва регенеруючого крему для шкіри. Передусім хочемо допомогти нашим військовим. Засіб незамінний при легких подряпинах, опіках,  натираннях в польових умовах.

-  ТОВ " Зерно Біо", як переможець конкурсу Львівського регіонального партнерства зайнятості "ОПЛІЧ", отримало грантову підтримку, 10 тисяч доларів США. Що придбали за ці кошти?

Лужецький. Ми хотіли збільшити продуктивність фасування продукції. Це впливає на собівартість нашої продукції. Закупили дозувальну машину, автоматичну з підігрівом, вона суттєво пришвидшила процес фасування продукції.Також ми придбали морозильну камеру і термоблок.

Грантова підтримка це дуже важливо для бізнесу. Класно, що є такі організації як "ОПЛІЧ", що підтримують українських виробників.

 Виконавчий партнер  Проєкту: ГО Центр "Жіночі перспективи"

 В межах Проєкту  Міжнародної організації праці «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні» за фінансування Міністерства закордонних справ Данії та уряду Німеччини за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.