ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

Розвиток бізнесу: ефективні маркетингові стратегії в умовах невизначеності.

Розвиток бізнесу: ефективні маркетингові стратегії в умовах невизначеності.

Четверта бізнес- зустріч з підприємцями Львівщини.Про нові можливості, обмін досвідом проведення маркетингових компаній, секрети побудови сильного бренду.

Відкрила зустріч асистентка проекту «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні», експертка з питань фінансів та оподаткування, залучення фінансів для бізнесу Ганна Костюк: «Продовжуємо надавати підтримку підприємцям, які працюють у Львівській області, або релокували свій бізнес до Львівської області. Сьогоднішня зустріч - про нові можливості для бізнесу, маркетингові стратегії, антикризові сценарії для правильного просування українського продукту в умовах невизначеності. Допомагати бізнесу - наша місія. Підприємці проявили себе у найскладніший період, дбають не тільки про родини, дітей, але й розвивають бізнес, створюють робочі місця, формують команди, активно волонтерять, йдуть в ногу з часом. Щоб розвиватися, потрібно бути в колі тих, хто вже це активно робить. Формуємо майданчик для колаборацій, корисних зв'язків, знайомств, а в майбутньому це можуть бути спільні проекти».

Марина Дубініна, грантова менеджерка Проєкту - представила учасникам бранчу Львівське регіональне партнерство зайнятості "ОПЛІЧ”, створене в межах Проєкту ”Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні”. Також вона наголосила, що особлива увага приділяється нетворкінгу між представниками бізнесу. В межах Проєкту організовуються та проводяться бізнес-бранчі, на яких представники бізнесу мають унікальну можливість невимушено поспілкуватись, обмінятись досвідом, налагодити партнерські стосунки та взаємодію, дізнатись про потенційні можливості.

Джемал Ходжич, cтарший технічний радник Проєкту Міжнародної організації праці привітав учасників бізнес-зустрічі: “Радий бути тут спільно з вами. Ми з командою у Львові протягом 5 днів проводимо моніторинг реалізації Проєкту партнерством ОПЛІЧ, бізнесом якому надали грантову підтримку. Дуже приємно бачити гарні результати роботи команди та партнерства ОПЛІЧ. Ми побували на підприємствах, що отримали грантову підтримку, ми побачили історії людей та підприємств, які здійснили вимушену релокацію. Саме після повномасштабного російського вторгнення в Україну ми перепрофілювали проект, направили кошти на підтримку бізнесів, щоб вони могли зберегти робочі місця, утримувати родини.”

 Тетяна Міненко, національна координаторка Проекту Міжнародної організації праці: “Ми спільно з ГО “Жіночі перспективи” впроваджуємо на Львівщині програму «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні».

Сьогоднішня тема бізнес-зустрічі стосується маркетингу, поведінки бізнесу в час кризи та розуміння шляхів роботи з клієнтом. Це цікава тематика, адже в продажах важливо задовольнити клієнта. Ми хочемо, щоб ви отримували знання, підсилювали свою експертність та зростали разом з нами.

Опікуємось малим і середнім бізнесом, бо саме малий і середній бізнес - майбутнє України. Він дасть зростання валового внутрішнього продукту.

На Львівщині ми також реалізовуємо програму "Розпочни і вдосконалюй свій бізнес". Ця програма діє у 180 країнах світу, маємо гарні результати цієї програми на Львівщині.

І особливо, ми хочемо підтримати львівських підприємців. Люблю Львів, була на Львівщині в релокації 7 місяців. Мій тато з заходу України.

Наші неймовірні, досвідченні, спікерки поділились власним досвідом роботи з клієнтами, щодо реалізації маркетингових проектів у воєнний час.

Ольга Саніна - співзасновниця компанії ТОВ «СпотиКачка», R&D маркетолог та кандидат економічних наук, 15 років управлінського досвіду та 10 років в маркетингу. Реалізувала понад 50 проєктів (HoReCa, рітейл, освіта, виробництво, комунікація, некомерційні) в Україні, Польщі, Великобританії.

Ольга поділилась власним досвідом запуску маркетингових кампаній, створення бренд-концептів та виводу нових продуктів дна ринок у компаніях, історіями впровадження ефективних маркетингових стратегій в час кризи, типами маркетингових, комунікаційних стратегій, методологією JTBD. Цікаво представила типи досліджень клієнтів та конкурентів, та цікавими успішними кейсами.

Поради від Ольги Саніної:

“Боротьба за увагу клієнта – стає все більш складною і дорожчою, поведінка, звички та очікування клієнтів змінилися, потрібно застосовувати діджиталізацію (АІ, machine learning, Big data...), бо швидкість змін «зашкалює, будьте у тренді, та гнучкими до змін», - сказала Ольга Саніна.

Наступною спікеркою була Зоряна Войтів — сертифікований інтернет-маркетолог, 14 років досвіду в рекламі та продажах, 6 років розвитку власного бізнесу, власниця журналу «Егоїст» та проекту бізнес-сніданки Egoist Breakfast, співпрацює з компаніями та експертами з України, Європи та США.

Від Зоряни учасники отримали інформацію щодо побудови сильного бренду через соціальні мережі. Опрацювали різні підходи та інструменти для збільшення клієнтської бази, дізналися про шляхи залучення цільової аудиторії, передумови для успішного просування, розуміння впливу трендів на розвиток бренду.

 Поради від Зоряни Войтів:

“Соціальні мережі стали ключовим інструментом для будь-якого бізнесу. Формуйте бренд, заявіть про себе, формуйте якісну цільову аудиторію. Будуйте впізнаваність та подбайте про стиль та контент профілів вашого бренду. Збільшуйте продажі через соціальні мережі, завдяки зміцненому бренду, довірі та впізнаваності. Якісно упаковуйте сторінки, формуйте грамотні тексти, працюйте з хештегами. Не забувайте про регулярність постингу, постійний аналіз результатів рекламних кампаній та їх оптимізацію.”

В межах Проєкту МОП «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні» за фінансування Міністерства закордонних справ Данії та уряду Німеччини, за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.