ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

Микола Синюк:

Микола Синюк: " Розширювати пропозицію українського в світі !"

Керівник львівської фірми "Vsetex", виробника корпоративного одягу, про становлення підприємства, вітчизняну корпоративну культуру і стиль, роботу під час війни, отримання першого гранту і розширення географії продаж.

Ми на ринку з 2019 року, займаємось виготовленням і брендування корпоративного одягу. Працюємо під своїм брендом "Vsetex". Самі розробляємо моделі і шиємо. Виготовляємо кітелі, фартухи, головні убори, футболки, сорочки. Асортиментний ряд широкий і для співробітників офісу, і для готелів, і для торгових мереж, ресторанів і навіть для дітей.

Увійти на ринок завжди не просто. Деякий час просто працюєш, працюєш. Клієнти, які є на ринку вони з кимось уже працюють. Згодом трапляється перелом і з'являються твої клієнти, постійні клієнти. Робота дає результат.

Вітчизняна корпоративна культура зростає. Корпоративний одяг, на мою думку, змінює психологію працівника. Людина прийшла, одягнула корпоративний одяг і логічно перемикається на роботу. Компаніям варто надати цьому серйозного значення. Це плюс в плані продуктивності.

Впізнаваності додає також брендування корпоративного одягу. Ми враховуємо побажання кожного замовника. Якщо це класика забрендуємо на серці, не класика забрендуємо на рукаві, комірці, по центру. Наші дизайнери запропонують вам декілька варіантів на вибір.

Економічно ми доволі стійке підприємство. Ведемо паралельно декілька напрямків. Виготовляємо також туристичну продукцію. Ні в час пандемії, ні з початком війни ми не зупинялись жодного дня. Якщо в компанії достатньо компетентних людей, то ці люди завжди можуть вирішити, як найкраще вчинити в тій чи іншій ситуації.

Війна почалась в четвер, у понеділок всі, за винятком двох людей, були на робочому місці. Ми переключились на виготовлення спальних мішків. У нас на підприємстві - 20 працюючих. У той час добрали ще людей на волонтерських засадах. Порахували собівартість матеріалів і відпускали спальники за собівартістю. Люди працювали без зарплати. Наскільки матеріалів вистачило стільки ми шили. Якісь матеріали волонтери доставляли. Пріоритет був для воєнних.

За останній рік ми здійснили 150 продаж корпоративного одягу за межі України. Географія 35 країн.

До появи гранту ми уже знали, що нам потрібна додаткова вишивальна машина, для брендування. На наявному обладнанні ми робили замовлення клієнтам тривалістю 3 тижні. У нас просто побільшало клієнтів і потрібно було питання придбання обладнання вирішувати.

Побачили інформацію про грантовий конкурс Львівського регіонального партнерства "Опліч", захотіли спробувати. Особливо на перемогу не сподівались.

Відкрили заявку і почали заповнювати. Працювали поки не зробили добре. Це трохи зайняло часу, але ми зробили це. Гарний досвід! Приємно! Перемога! Грант на 10 тисяч доларів США!

Ми уже придбали і встановили вишивальне устаткування для брендування. Відповідно, додаткова людина буде на це обладнання.

70% суми покупки покрив грант, решту ми додали свої. Завдяки гранту, на зекономлені гроші, змогли закупити більше необхідних для виробництва матеріалів. Зручно підприємству мати в запасі достатню кількість ресурсів, сировини. Навіть будь- що трапиться, підприємство зможе працювати. Війна це підтвердила.

У планах - розширювати пропозицію українського в світі! У нас, як я уже казав, є досвід продаж у 35 країн. Це роздрібні клієнти, а ми хочемо зробити опт - клієнтів. Одягати підприємства на узбережжях Атлантики, Середземного моря. Ми уже вивчили хто виготовляє корпоративний одяг на світовому ринку, хто ці люди, в яких купують заклади в Парижі чи Амстердамі. По креативності, по ідеях, по моделях ми абсолютно не відстаємо. Наші дизайнери, технологи не поступаються анітрохи. Нам необхідно лише донести цю пропозицію. Нарешті усі зрозуміли, що ми Україна, а не частина якоїсь Росії. Ми це знали, але в світі нас так не ідентифікували, що ми хтось. Це для України шанс, гарна репутація. Чіткий наш розворот, нарешті, в західну сторону.

Виконавчий партнер проєкту ГО Центр "Жіночі перспективи".

↘️В межах проєкту МОП "Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні" за фінансування Міністерства закордонних справ Данії та уряду Німеччини за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)