ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

Кризові ситуації у громадах у період воєнного стану.

Кризові ситуації у громадах у період воєнного стану.

Про золоте правило комунікації, культуру спілкування та спільне навчання.

У світлі сучасних викликів, комунікація є не лише важливою, але й ключовою складовою успішного вирішення проблем. Вона відкриває двері до розуміння та спільного порозуміння. Практикум «Кризові комунікації у громадах у період воєнного стану" проводився у партнерстві з Львівською обласною військовою адміністрацією.

Учасники навчання - представники виконавчої влади, органів самоврядування різних територіальних громад та районів Львівської області. "Нам дуже необхідні комунікаційні інструменти, щоб правильно доносити інформацію, мати якісний зворотній зв'язок з громадою, зокрема з внутрішньо переміщеними особами. Такі інструменти, що допоможуть негатив перетворювати у позитив",- каже Еліна Полтавська (Миколаївська міська рада).

Під час практикуму розглянули види та ключові принципи кризових комунікацій. Обговорили побудову комунікації та підтримку різних цільових груп: військових, їх родин, внутрішньо переміщених осіб та іншими.

Тренерка Ольга Добровольською розповіла, як розвивати ефективну комунікацію та робити її максимально емпатичною ( здатною сприймати ситуацію з точки зору іншої людини).

Органи місцевої влади - перекладачі, які доносять інформацію до людей. Необхідно змінювати культуру спілкування. Золоте правило комунікації, наголосила Ольга Добровольська, опускати частку - НЕ і вводити золоті слова - будь ласка, прошу, чи могли б ви.

На кожному рівні - різна інформація. Часто виникає проблема комунікації між різними рівнями влади. Вирішувати цю проблему учасники практикуму вчилися разом.

Кожну техніку закріпили за допомогою бізнес- гри, симуляції та рольових ігор. Були і дискусії, і мозкові штурми. Також склали правила комунікації як в команді об'єднаної територіальної громади, так і за її межами. Обговорили публічні комунікації як працювати з соціальними мережами, як реагувати на негативні відгуки, тощо.

"Не завжди ми знаємо як відноситись до цієї чи іншої ситуації. Тут ми опрацьовуємо різні виклики, знаходимо те русло у якому мали б пливти ",- поділилась враженнями після бізнес - гри Елла Кульчицька - Костик ( Миколаївська міська рада)

"Познайомився з новими людьми, обмінялись досвідом, контактами, психологічно перезавантажився"- каже Ігор Хрущ ( Ходорівська територіальна громада).

"Цьому треба вчитися щодня. Я тепер зовсім по - іншому буду ставити завдання перед керівниками відділів. Більше уваги необхідно приділяти поясненню цілі , а завдання у письмовій формі людина чіткіше зрозуміє",- розповів Микола Кожушко ( Куликівська територіальна громада).

Ефективна комунікація, побудована на повазі до прав людини є ключем до вирішення усіх питань.

Виконавчий партнер Проєкту Центр "Жіночі перспективи".

 В межах Проєкту МОП «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні» за фінансування Міністерства закордонних справ Данії та уряду Німеччини, за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH