ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

ЛЬВІВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗАЙНЯТОСТІ

Брендштормінг. Як створити та керувати брендом у 2024 р

Брендштормінг. Як створити та керувати брендом у 2024 р

Нотатки з бізнес - зустрічі про те як швидко і надовго захопити клієнта, перетворити нудний бізнес у цікавий бренд і дотримуватися гарантії.

"Брендштормінг. Як створити та керувати брендом у 2024 р" - тема бізнес-зустрічі яку провели для тих, хто здобув перемогу у конкурсі "'Розпочни та вдосконалюй свій бізнес". Молоді підприємиці отримали грантову підтримку, закупили необхідне обладнання і активно працюють над розвитком власної справи.

З маркетинговими трендами ознайомив учасниць Володимир Поліщук, маркетолог, спеціаліст з брендінгу, власник компанії MUST marketing agency.

Для вас ми зафіксували основне:

"Бренд - це те, що не існує фізично, а є в головах людей. Перед тим, як запускати бренд, наше завдання зрозуміти, чи у нас достатньо гарна назва, з чим вона асоціюється і чи не перекликається? Чи є конкуренти, які схожі на нас?           Бренд - це про те, як відрізнятися, для того, щоб вас пізнавали" - розповів маркетолог.

Люди під час війни більше почали реагувати на емоції, ніж на раціональні важелі. Важливо викликати довіру, позитивні асоціації. Найперше треба зрозуміти, за рахунок чого вас запам'ятають.

У час кліпового мислення можна як швидко стати брендом, так і поспішно зникнути з голови клієнта. Швидко зайти допомагає хайп, правильна тема, резонанс, інфопривід.  Необхідно також  постійно нагадувати про себе.

Є чотири функції бренду: ідентифікація, самореалізація через бренд, спонукання до купівлі і гарантія. Зробили добре, не може бути гірше. Гарантія часто не дотримується. І це найбільший виклик для більшості брендів.

Володимир Поліщук наводив приклади з власної практики, демонстрував, як скучний бізнес перетворити у цікавий бренд.

"Цікаво було почути  і побачити, як захопити увагу  клієнта. Я займаюсь виготовленням пастили і чаїв.  Реалізую їх під особистим брендом.  Від довіри клієнтів залежить розвиток мого бізнесу. Отримана інформація допоможе правильно просувати мій бренд," - поділилась Тетяна Гошко

"Дуже корисна і потрібна інформація. Мій бізнес - виробництво олії з насіння. Ми тільки розпочинаємо. Якраз  працюємо над створенням етикеток, розробкою бренду. Хочемо створити щось оригінальне і впізнаване. Дякую за цікаву зустріч", - сказала Людмила Попівняк.

Виконавчий партнер Проєкту ГО Центр "Жіночі перспективи"

В межах Проєкту МОП «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні» за фінансування Міністерства закордонних справ Данії та уряду Німеччини, за підтримки Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.